Klanttevredenheid onder wagenparkbeheerders stijgt met 10 punten

Klanttevredenheid is bij een dienst als leasing van groot belang. Vanuit de onderzoeken die door Feeddex worden gehouden zien wij of we op de goede weg zijn en verbeterpunten effectief zijn opgepakt.
Waardering
“Allereerst zijn we trots om te melden dat de klantloyaliteit gestegen is onder de wagenparkbeheerders. We meten de loyaliteit van een klant, wij willen graag weten of een klant WagenPlan zal aanbevelen bij een collega, op een netwerkbijeenkomst of gewoon simpel bij een verjaardag van vrienden. Daarin zien wij een stijging met 10 punten ten opzichte van vorig jaar.” Aldus directeur Wijnand Akkerman.
Naar aanleiding van het vorige Feeddex-onderzoek hebben we twee belangrijke actiepunten geformuleerd:
- Het contact voor berijders met ons bedrijf nog makkelijker maken, door onder andere een chatfunctie te implementeren.
- Verder is de website gemoderniseerd zodat informatie makkelijker te vinden is.
WagenPlan scoort goed op persoonlijke service, professionele uitstraling van de organisatie en proactieve houding
Elementen met een positieve ontwikkeling zijn de snelheid van reageren, de contactfrequentie van de accountmanager en de wijze waarop de klant te woord wordt gestaan. Ook de activiteiten rond innovaties en duurzame mobiliteit worden nu beter gewaardeerd.
Verbeterpunten
Uiteraard zijn er ook verbeterpunten aangegeven. De facturatie blijkt nog duidelijker te kunnen en hier komen wij bij onze klanten op terug. Er is namelijk veel mogelijk op dat vlak en we gaan dit bij de klanten als gespreksonderwerp op de agenda zetten. Daarnaast gaan we onze berijder app verder aanbieden bij onze klanten.
Uiteraard blijven wij ons inzetten om onze klanten te ontzorgen met innovatieve producten zodat WagenPlan een natuurlijk keuze blijft!