Hoe kunnen wij jou helpen?

Het je pech of een ongeval, klik hieronder om direct contact op te nemen met Eurocross Assistance. Zoek je meer informatie? De Top 5 veelgestelde vragen hebben we hieronder al beantwoord. De kans is groot dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag. Hier vind je alle veelgestelde vragen

Pech in binnen- of buitenland? Bel met Eurocross Assistence

 

Top 5 veelgestelde vragen
Ik ga privé een auto kopen, waar kan ik mijn verklaring schadevrije jaren opvragen?

U kunt een verklaring schadevrije jaren opvragen door het online formulier in te vullen en daarbij alle kentekens te vermelden van de leaseauto's die u bij WagenPlan heeft gereden. Kunt u zich niet meer alle kentekens herinneren, geen probleem, wij kunnen dit altijd voor u achterhalen. De verklaring schadevrije jaren wordt u per post toegestuurd.

Hoe kan ik mijn huurauto afmelden?

Indien u de beschikking krijgt over een huurauto blijft u zelf verantwoordelijk voor het afmelden van de auto. Tevens bent u zelf verantwoordelijk voor de staat waarin de auto op dat moment wordt ingeleverd. U kunt de huurauto afmelden door te bellen met het telefoonnummer op de sleutelhanger, u maakt dan tevens een afspraak over het inleveren van de huurauto.

Heeft u in het buitenland een huurauto met buitenlands kenteken ontvangen, bel dan bij terugkomst in Nederland tijdens kantooruren met uw WagenPlan contactpersoon. Wij zorgen er dan voor dat er gewisseld wordt naar een huurauto met Nederlands kenteken.

Komt u er niet uit? Bel ons gerust op telefoonnummer (055) 579 8444.

Waar kan ik mijn banden wisselen?

Goede banden zijn zeer belangrijk voor je veiligheid. Zij hebben grote invloed op je remweg en geven stabiliteit als je plots moet uitwijken. Daarom laat WagenPlan je banden eerder vervangen dan wettelijk verplicht is.

Maak voor het monteren van winterbanden of het controleren/ vervangen van je banden een afspraak bij een van onze bandenspecialisten, Kwikfit of Euromaster.

Meer informatie over banden vind je hier.

Waar mag ik naar toe voor onderhoud?

Onderhoud van uw leaseauto vindt plaats bij de officiële merkdealer of bij één van onze partnergarages. U bent niet verplicht om de auto in onderhoud te brengen bij de dealer die de auto geleverd heeft.

Meer informatie over het onderhoud van uw leaseauto vindt u hier.

Ik moet mijn auto inleveren, waar mag ik dit doen?

Lees hier waar u uw leaseauto in kunt leveren en waar u aan moet denken.

Naar alle veelgestelde vragen

Je gegevens zelf makkelijk raadplegen

Heeft jouw wagenparkbeheerder afspraken met ons gemaakt over het online samenstellen van jouw leaseauto? Dan kan je met WagenPlan Interactief zelf een offerte voor jouw nieuwe leaseauto maken. Log hieronder in of lees meer over WagenPlan Interactief.

Autofocus is een onderdeel van WagenPlan Interactief, het online leaseplatform van WagenPlan. Als wagenparkbeheerder wil je altijd op ieder moment exact kunnen weten hoe jouw wagenpark ervoor staat. Hieronder kan je inloggen. 

Voor wagenpark beheerders
Inloggen autofocus

 

Heb je een andere vraag? Je kan ook direct contact opnemen met je accountmanager.

Overige vragen

Heb je vragen, kunnen we je voorzien van een offerte, heb je een klacht of juist een compliment?
Of heb je een andere auto ingedachten voor Private Lease? 

Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.